torsdag 17. januar 2013

Klar -ferdig og snart helg!

 Det har virkelig vært noen lyse,flotte men kalde dager her  hos oss nå og jeg som helst tar bilder i dagslys må jo benytte meg av det fine lyset.Nydelige roser fikk jeg av Camilla min venn som var på besøk i går. Hun skal gifte seg i juni og ønsket hjelp av meg med invitasjonene.Sammen tror jeg vi har funnet frem til noe riktig så lekkert:))) Hun har også denne koslige bloggen: http://camillasinverden1.blogspot.no/ .

Man kan bare drømme seg vekk i roser og puselabber som dette....Til min største datters konfirmasjon hadde jeg nettopp slike roser og puselabber som borddekorasjon. For meg er dette bare VAKKERT!
Se på disse søte bitte små!Skal bli artig å følge med disse i vinduskarmen....


Ja så var det plutselig helg igjen...ukene bare flyyyr! TAKK!! alle sammen som er så herlige å legger 
igjen de søteste ,positive,morsomme og vakre tilbakemeldinger både her,mailer og på facebook. Dere skal vite at dere INSPIRERER denne dama MASSE!! GOD HELG alle sammen.
                          KLEMMER FRA VIBEKE

14 kommentarer:

  1. Kjære Vibeke!
    Jeg har bloggen din som forside på min iPad ;)
    Elsker bildene dine, ditt blikk for detaljer og ikke minst inspirerende estetiske sans. Min kosestund er tidlige morgenstunder i helgen når resten av huset sover og jeg kan gå på oppdagelsesreise i bloggen din!
    Så tusen takk for alle gyldne øyeblikk du gir :)
    Hilsen fra Gina i posgrunn

    SvarSlett
  2. Just LOVE it!!!
    Å dette var snoooop!!!
    Tenk om jeg kunne stoppe sjokoladehunger av å se på de vakre bildene dine??
    Ja DA hadde jeg spart mye penger da...kniiis.

    Lovely kveld darling.

    Kiss kiss

    SvarSlett
  3. Så vackert rosorna passade i zinkbyttan!
    Du är bäst! Älskar att besöka din vackra blogg!
    Kram och ha en underbar fredag!
    Raina

    SvarSlett
  4. Amo passar aqui e ver estas imagens lindas e encantadoras,voce é o máximo,grande abraço.

    SvarSlett
  5. Så vakre lyserøde roser. Passet veldig godt med gåsunger til. Likte også godt den sinkkrukken du har buketten stående i. :)

    SvarSlett
  6. Så nydelig! For en flott farge på rosene :) og så herlig med gåsunger til, fikk følelsen av at våren kunne være rett rundt hjørnet :)

    SvarSlett
  7. Hei på deg!
    Så nydelige roser!!! Og de står så lenge også.Kjempefine bilder!
    Camilla er bare like nydelig som du! Og jeg gleder meg til og følge dere videre begge to.
    Ha en fin kveld.

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  8. Ruze uvek! Nikada ih dosta. PUNO POZDRAVA

    SvarSlett
  9. Så vackert!! Rosorna fantastiska, ja alla dina bilder är så sköna som vanligt Vibeke. Ha en bra kväll. Kram Anna

    SvarSlett
  10. Tusen takk for en koselig kveld vennen, innbydelsene blir perfekte så lenge jeg vet det er du som lager de :)
    Nydelige rosene ble sammen med gåsungene :)

    Ha en deilig kveld :)

    Klem klem

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder

    Ha ei flott helg

    SvarSlett
  12. Favoritt rosa mi den der. Vakker. Tror jeg må kjøpe den til helga;-))

    SvarSlett
  13. Kjempe herlige bilder:)
    Vakker sammensetting av farger:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  14. Fantastiske bilder, elsker måten du setter sammen tingene på ! Strålende helg til deg og dine :) Inger Marie på Stathelle

    SvarSlett