mandag 21. januar 2013

Bring inn fargene takk!

 Jeg tror jeg vil påstå at denne herlige fargeklatten av ranukler kan lyse opp den gråeste dag:) Meg funker det veldig godt på hvertfall. Så alle sammen her kommer et fargerikt innslag  og kansje det lyser opp din hverdag litt også:))))





I fjor ved mars tider fikk jeg med meg disse herlige kopphånklene fra Kragerø. Jeg ble bare så glad av å se på de, så da måtte de få bli med hjem:)))



Ja der fikk dere dagens fargebombe herfra!! Som sagt så håper jeg det gjorde GODT!!

                                             KLEM VIBEKE

14 kommentarer:

  1. Hei, vandret innom bloggen din på morran. Mange flotte bilder. Godt å få litt farger inn i huset på denne tiden.
    Her svinser jeg nok innom flere ganger.
    Ha en fantastisk tirsdag!

    SvarSlett
  2. Sitter med morgen kaffen og nyter deilig vårbilder...ranukler er noe av det vakreste jeg vet:) vakkert :))
    Vibeke..

    SvarSlett
  3. Ååååååå....Dånelekkert!
    Ble helt vill her jeg nå...!

    Super skjønn dag ønskes til en herlig fargerik Vibeke som gjør dagen så fiiin!
    Thank you!

    Smil og glede fra meg.

    SvarSlett
  4. Dette er vakkert, og farger blir en glad av:) Jeg storkoser meg her på bloggen din, den er en stor inspirasjonskilde:) Tusen takk for du deler med oss Vibeke, og ha en fin dag ♥

    Klem mette

    SvarSlett
  5. God morgen Vibeke:)
    Stikker innom for å si, ingen over , ingen ved siden.....du har den desidert flotteste bloggen altså:)))) Du tar så utrolig vakre bilder Vibeke...Gleder meg alltid til den daglige Vibekedesign dosen:)
    Klemmings fra Grete

    SvarSlett
  6. Takk for inspirasjon! Farger fulle av vitaminer!

    SvarSlett
  7. Vakkert. Flott blogg, til inspirasjon:-)

    SvarSlett
  8. Herlige vårfarger!!
    Ha en fin dag i vinterkulda!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  9. Meni su ulepšale dan, jer kod nas je kiša i sve je sivo. Vaše su boje raj za oći. Pozdrav.

    SvarSlett
  10. Härliga bilder! En riktig färginspiration :)Ha en trevlig kväll. Kram Anna

    SvarSlett
  11. Her var det mange fine bilder :O)
    Hilsen Fredrikke

    SvarSlett
  12. Å, tusen takk for deilige farger :)

    Må nok ut og kjøpe nye vårblomster i morgen;)

    Ha en koselig tirsdagskveld :D

    SvarSlett
  13. så iett blogginnlegg du ventet på hvite perleblomster...de finns på plantasjen nå...iallefall på østfold siden:) Bare ett tips..
    Vibeke :)

    SvarSlett