tirsdag 1. januar 2013

Velkommen 2013!

Godt nyttår alle sammen og tusen tusen takk for herlige tilbakemeldinger på Årskavalkadene mine...vet det ble veldig mye bilder..men jeg har maaaange bilder som jeg bare må dele:)))Ja ja sånn er jeg og sånn er det!! Men når man sitter å "roter" i gamle bilder dukker det jo opp mange du rett og slett hadde glemt du hadde..Så jeg starter året med noen lyse og muligens litt vårlige bilder her tatt i fjor på disse tider.




Jula er nå ute av huset,å kan ikke si annet at jeg synes det er godt:))) Ønsker alle en god start på det nye året!                              Klemmer fra Vibeke

17 kommentarer:

  1. Hei på deg og riktig godt nyttår:) Har ikke lagt inn kommentar på årskavalkaden din, men jeg vil si at jeg gledet meg en masse til å scrolle meg igjennom. Og ikke minst til å komme på jobb, det jeg har stoooor skjerm så jeg kan se bildene dine i litt større format. Skal tru Nure er spesial bestilt til huset deres altså, han passer jo så godt inn:)))
    Da gleder jeg meg bare til fortsettelsen Vibeke...og jeg er så glad for at jeg oppdaget bloggen din, den er jo så utrolig vakker:) Og det er du også, flott profilbilde av deg Vibeke:) Føler for å la de rustne stjernene henge hele året jeg Vibeke......er det julepynt???
    Riktig god januar klems fra Grete

    SvarSlett
    Svar
    1. Å snille Grete, du er vel god:)Tusen takk for dine herlige tilbakemeldinger:)
      De stjernene tenkte jeg også kunne stå litt til, de er jo egentlig ikke noe tradisjonell julepynt aktig synes jeg.
      Klem til deg og velkommen i gruppa på Facebook:)

      Slett
  2. God morgen min due!
    Å så deilige bilder!
    Blir jo alltid glad av å se gullklumpen og da...Søteste Nure!
    Vakkert med hvitt altså...
    Ja,du kan tro det var liv her med å få bort julestasjet..Herligalondon!!
    Darlingen mente bestemt at det var mer som skulle opp igjen på loftet enn vi hadde tatt ned!!!
    Hva var det NÅ jeg hadde sneket meg til å kjøpe??
    Æææ....Ingenting så klart(lygekryss).
    Vel vi fikk det opp og ingen måtte ringe 911...ho,ho,ho!
    Ha en vidunderlig dag vakre venn.

    Smask!

    SvarSlett
  3. Så härligt med dina våriga bilder. Här börjar jag oxå och plocka undan julen...Känns rätt skönt. Ha en bra dag och stor kram. Anna

    SvarSlett
  4. Hei du:)
    Så herlige bilder du viser i dag:)
    Godt med litt lyse/vårlige bilder:)
    Var kjempe kos å se et tilbakeblikk på alle dine nydelige bilder og særlig for meg som ikke hadde fått med meg alt:)
    Ha en strålende dag
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Hei Vibeke og godt nyttår til deg og :)
    Bildene dine er helt nydelige! Det er godt med litt "luft" og lyse lette farger nå etter julas lune varme toner. Men nå lengter eg alt etter våren og inne kan vi jo ta den på forskudd ;)

    Ha det riktig fint!
    Klem Catharina

    SvarSlett
  6. Godt nyttår,Vibeke!

    Nydelig vårlig stemning.
    Så fantastisk fine kavalkader du har laget. Jammen bra at noen har fått deg til å lage reportasje, for det du produserer er jo bare så flott at det må deles med enda flere.
    Lykke til.
    Klem,anette

    SvarSlett
  7. Hei:) Denne kommentaren passer vel ikke helt her,men.... Har fulgt bloggen din et par mnd nå,og er så betatt av den(de)fine tallerkenhylla di. Jeg ønsker meg også en stoooor tallerkenhylle. Har forstått at du har to ? Er de gamle/nye ? Evt hvor er de kjøpt?Pris? Mange spørsmål dette ;) Takknemlig for svar. Mvh Randi PS Fantastisk blogg :)))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:) Tallerkenhyllene er kjøpt hos "Home & Cottage og heter "Lyngør".Ja jeg er veldig glad i de jeg også...noe som dere skjønner på bloggen,hi,hi...har lett for å havne bort der for å ta bilder:)Disse er virkelig solide og fine i prisen.
      Klem Vibeke

      Slett
    2. Tusen takk for svar!! De er kjempefine:)
      Blir nok en tur på H&c snart da :)

      Slett
  8. Underbara bilder!!
    Nu längtar jag ÄNNU mer efter våren... :0)

    Kram Tina

    SvarSlett
  9. Godt nytt år vibeke! Ikke så lenge siden jeg fant bloggen din, den er såå koselig. Likte så godt boligreportasjen fra dere også. Så fine bilder du tar! Og så må jeg si at det kantete bordet ditt er såå fint, ønsker meg også et sånt! :))

    SvarSlett
  10. GODT NYTTÅR søte venn.:)
    Jeg gleder meg til å følge deg videre i 2013. Jeg er så glad for å bli kjent med deg gjennom bloggen, du er så flink og gir så massse glede og energi. Jeg smiler alltid her hos deg.
    Så vakre bilder bestandig og dekorerte kroker over alt. En fryd å se.
    Jeg takker og for alle fine ord du legger igjen til meg. Tusen takk.
    Klem Margareth

    SvarSlett
  11. Men vad vårfräscht du gjort redan. Här får julen hänga kvar ett tag till då vi varit borta över nyåret och inte hunnit njuta färdigt av pynt och julgran. Vi har 1 meter snö ute så det är lite tidigt med vårkänslorna än. Men jätteskoj att se här i "blogg-världen" vad fint alla gör.

    Kram från Helen

    SvarSlett
  12. Kjære Vibeke!
    Et riktig godt nyttår til deg!!

    Vakre bilder hos deg! Har knapt ord for å beskrive hvor inspirerende det er å følge deg!Du gleder sånn med alle dine flotte bilder!

    Alle de fantastiske skattene du har! De har kommet til en varmt hjerte som viser de frem på den vakreste måte!

    For en kreativitet du viser i alt du gjør! Du er bare fantastisk! :-)

    En glede å følge deg videre i 2013!
    Jeg kommer sterkere tilbake nå! Helsen min har begrenset bloggingen en stund!

    Klem fra Hilde!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Hilde:)
      Jeg blir nesten litt stum og utrolig rørt over din tilbakemelding....sånt blir man helt varm i hjertet av.TUSEN TUSEN TAKK min venn <3
      Håper inderlig du blir bedre,du er virkelig savnet...alt det beste til deg.
      Klemmer vibeke

      Slett