fredag 18. januar 2013

Mykt,varmt & grått

Er det virkelig noe jeg har MYE av er det puter og pledd.....tror vel ikke jeg er helt alene der...?
Det er jo dekorasjoner og et pledd kan gjøre så mye, og for ikke å snakke om puter:) Så i dag viser jeg grå,myke og varmende tekstiler i grått.
 Man har det godt, mykt og varmt når man kryper opp i gostolen og kakkelovnen sprer ut sin deilige varme.Den gjør nytten sin med sine 120 år.





 Stjerne puta er jeg veldig glad i ,denne er fra Home & Cottage.

 Byr på et lite tips idag som jeg har gitt før, men et godt tips kan ikke sies for mye...:) Disse skinnen som mange har fremme på denne tiden kan fort bli litt lurvete. Jeg har funnet ut at hvis jeg børster mine litt lett med en hundebørste så bli de som nye.Under her er det FØR og ETTER bilde:)))Funker som bare det:)

RIKTIG GOD LØRDAG!Med -14 grader her i dag...ja da blir det godstolen med pute og pledd foran en varmende gammel og kakkelovn.
                                 Klemmer fra Vibeke

10 kommentarer:

  1. God lørdagsmorgen, deilig med varme gråfarger og fyr i ovnen...-20 her idag..og vill kansje ha mer vårtemperatur:) Så kos deg i gostolen med god varme så kan jeg nyte bildene du legger ut her, ett koslig hjem..kan ikke sies for ofte :) Nyt dagen:)
    Vibeke:)

    SvarSlett
  2. Man får liksom aldri nok av puter og pledd!
    Du slår meg ja med en haug! :-)

    Så lune og herlige bilder fra ditt nydelige hjem!
    Kakkelovnen er bare så utrolig flott!

    Kos deg foran ovnen idag!
    Klem fra Hilde.

    SvarSlett
  3. Peć je čarobna, iako je stara. A prekrivača nikad dosta.Lep i topao dom. Uživajte u vikendu.

    SvarSlett
  4. Puter og pledd er det mye av her også :) vi er en plede- familie ;) kan ikke få nok. Men er veldig viktig også, når man har så kaldt hus :) og gråtoner er jo bare nydelig :)

    SvarSlett
  5. Lunt og vakkert:) Jeg er sikker på at det er veldig koselig å sitte der ved ovnen og bare kose seg! Jeg ser du har så fin lampe på veggen, den falt jeg fullstendig for! Er den gammel eller er den ny, hvor har du da evt kjøpt den?

    God helg:)

    Klem Mette

    SvarSlett
  6. Hei Mette:)
    Lampen er ny og jeg kjøpte den på noe som het "Bikuben" her i Porsgrunn for femten år siden.Nå finnes ikke denne butikken her lengere men vet de har en slik i Skien.Man kan jo ringe å høre:)Lykke til og ja jeg har alltid vært glad i den.Jeg har byttet ut mye på femten år men ikke disse lampene nei!
    God helg!Klem Vibeke

    SvarSlett
  7. Så kjempe koselig du har det med masse herlige varme detaljer:)
    Gråtonene var bare utrolig nydelig og passer perfekt inn i årstiden vi er i nå:)
    Nydelige bilder:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  8. Så vackert och elegant det ser ut med allt grått i ditt hem!
    Här har vi också kallt så här har det varit innemys idag!
    Ha en fin kväll!
    Kramar
    Raina

    SvarSlett
  9. Så otroligt fina bilder du bjuder på. Ha en fin lördagskväll. Kram Mimmi

    SvarSlett
  10. God helg skjønne Vibeke. Og takk for godt tips!!!
    Mange lekre puter og pledd du har!!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett