torsdag 31. januar 2013

Favorittsaker i blått

I dag kjenner jeg for for en av mine favorittfarger Blå! Jeg har gjort et dykk i mitt bildearkiv og tar dere med på en reise i deilige blånyanser.......
 Både favoritt blomst og mitt favoritt gamle svenske fat er dette.....
Du husker kansje dette bordet som jeg  viste for ikke så lenge siden....en lysende KLAR favoritt dette!

Min vakre blå stol......snart skal du få komme frem igjen....på loftet står det en del herlige møbler som bare venter på vår og sommer:)



 Den gamle stråmønster kaffekannen er fra oldemor og tas i bruk ofte....men da som blomstervase:)
 Blå tekstiler som jeg aldri bli lei av, de kommer alltid fram når våren roper!!
 Min blå samling av gamle tallerkner,helst engelske......elsker fargene og mønstrene.


Herlige tekstiler fra Tilda, skulle blitt et lappeteppe i fjor men....kansje i år da:)?
Så er fredagen her alle sammen, min favoritt dag det også:))) Klemmer og god helg herfra !
                                  KLEM VIBEKE

13 kommentarer:

  1. Masse nydelige blåtoner. Blått er en herlig farge :) så mange inspirerende bilder fra deg. Lengter etter vår og sommer.. Skulle selvsagt bli kaldt igjen i dag :( ønsker deg en flott helg :)

    SvarSlett
  2. Прекрасни снимки, толкова свежо и пролетно... Сърцето от цветя е просто зашеметяващо, обичам го.
    Поздрави и хубав уикенд ат мен.

    SvarSlett
  3. VAKKERT<3...
    Vibeke:)

    SvarSlett
  4. WONDERFUL ! I love it - the colours are fantastic ! Kind regards, Christine

    SvarSlett
  5. GOD HELG Darling!
    Nydeligvakkert hos deg...
    Takk for at du deler så masse vidundrlige Vibeketing! LOVE....

    Da blir det kisses fra meg i dag, det er jo freddan...ho,ho!
    Camilla.

    SvarSlett
  6. A beautiful post! I adore Forget-Me-Knots.

    SvarSlett
  7. Åååå såååå nydelige bilder.
    Jeg elsker blått, og dette var virkelig "medisin"

    Klem

    SvarSlett
  8. Wow...Wow....Wow.....
    Dette er noe av det nydeligste jeg noen gang har sett:) bare utrolig vakre og inspirerende bilder:)
    Jeg elsker disse blå/hvite farger i det gamle, så dette var bare helt meg vennen:)
    Ååååå...som jeg elsket dette:)
    Ha en strålende helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  9. Herlige,vakre bilder :) Er også veldig glad i blått, både tekstiler og vakkert gammelt blå/hvitt porselen :)
    Ha en fin helg :)
    Lise




    SvarSlett
  10. Åh, Vibeke! Så aldeles nyyydelig! Vakkert, vakkert, vakkert! Så mange utrolig flotte bilder i herlige blåfarger! Jeg kan bare titte og titte og titte ;-) Skjønne bilder!

    Ha en riktig god helg! Kos deg masse!

    SvarSlett
  11. Hej Vibeke
    Men jösses så vackert....
    HUR FINT SOM HELST !!!!!!
    å missa nu inte......

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlett
  12. Åh så fint!! Stolen...den gillar jag jätte.. jätte.. mycket! Tygerna helt underbara. Kram på dig Vibeke

    SvarSlett