fredag 25. januar 2013

Hva skal du med den?


 I fjor kom jeg hjem med denne gamle krakken fra en brukt/antikkmesse jeg var på...blikkene jeg møtte når jeg kom hjem sa "Hva er det for søppel du kommer med her da, og hva skal du med den?" Lite visste de og faktisk jeg hvor mye kreativt den skulle bidra til......:))
 Den fantastiske fargen og den slitte shabby looken er bare helt i min smak og har inspirert meg til å lage ulike stillben med blomster og annet..., så her kommer noen eksempler på hvordan jeg har kooost meg med denne skjønne gamle svenske krakk:)






I morgen er det klart for en ny slik messe og lurer på om jeg er like heldig i år....Kjenner jeg storgleder meg til å gå på en ny skattejakt:))) Riktig god helg alle sammen !
                                                    Klem Vibeke

14 kommentarer:

  1. Så fina stilleben och ljuvliga bilder :)
    Ha en skön helg!
    kram Tini

    SvarSlett
  2. Så herlige og vårlige bilder hos deg ♥
    Nydelig farge på de bestemorrutene i bakgrunnen der forresten :)

    God helg!

    SvarSlett
  3. Nydelig krakk og vakre, vakre bilder! Sukk, sukk og dobbelt sukk!

    Ha en fantastisk helg - og lykke til på skattejakt ;-) Det skal bli spennende å se hva du finner (for jeg er heeeelt sikker på at du kommer hjem med noen herligheter...hi...hi...).

    Klem

    SvarSlett
  4. For en skjønn krakk :)

    Og så herlig alle de ganger vi kan vise at dette var ikke noe dårlig kjøp, men rett og slett en skatt :)
    Kos deg på messa.

    Klem Inger

    SvarSlett
  5. Den krakken var utrolig herlig:)
    Nydelig farge og passer jo til så utrolig mye:)
    Skjønne bilder:)
    Ha en strålende helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Underbara bilder....
    Klem,
    Titti

    SvarSlett
  7. so pretty pretty pretty! I love these colours!
    all the best,
    dana :o)

    SvarSlett
  8. Olala.....vilka UNDERBARA bilder :)
    å missa nu inte....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlett
  9. beautiful!
    i love the colour ~ such a terrific find ♥
    have a wonderful weekend.

    SvarSlett
  10. Bare en ting å si:
    INSPIRASJON!!!!!!!!!!
    Dånelekkert kjære!

    Kos deg videre du.
    Glad klem fra meg.

    SvarSlett
  11. Så nydelig krakk, bildene dine tar pusten fra meg:)
    Ønsker deg en nydelig helg!
    Klem Hanne

    SvarSlett
  12. Så lekre bilder og for en nydelig krakk!
    Spennende på skattejakt i morgen. Det skal vi også. På gave og interiørmessen på Lillestrøm. Gleder meg veldig! Ha en fin helg og god tur.
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  13. Flotte og vakre stilleben :)
    God skattejakt ...regner med du finner noe som kan brukes til mye ;)
    Vibeke:)

    SvarSlett
  14. Fine bilder med passe slitte og vårlige pasteller, love it!

    Gry K

    SvarSlett